[Oberlist] MISSING LINKS la Bienala de la Venetia

stefan rusu suhebator at gmail.com
Fri Apr 15 17:07:09 CEST 2011

salutare,

tin sa va informez va in urma deciziei UNANIME proiectul MISSING LINKS
propus de grupul *SOLD OUT (Adel Idris+Denis Bartenev) *a fost selectat
pentru a reprezenta Pavilionul Fantoma la Bienala de la Venetia. Pavilionul
Fantoma face parte dintr-o serie de evenimente publice organizate la Venetia
in cadrul parteneriatului HEICO in perioada 1 - 7 IUNIE,

voi reveni cu detalii referitor la programul detaliat al evenimentelor,

Stefan Rusu

Director de Proiecte/Programe - [ksa:k] Centrul pentru Arta Contemporana,
Chisinau

str. Banulescu Bodoni 5, Ap-2,

codpostal 2012, Chisinau,

Republica  Moldova

www.art.md

tel/fax.  + 373 22 237272

--

Stefan Rusu - artist/freelance curator

*Chisinau-Art, Research in the Public Sphere*

http://www.art.md/2010/sfera_publica_prezentare_en.html
*

* <http://www.knotland.net/index.php?id=13&tx_ttnews%5Btt_news%5D=483&cHash=903daf1680a47402cb27df41501fbcbe>