[oberlist] Fwd: Conferinta de presa-Steagul lui Stefan cel Mare va fi expus la Chisinau

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Thu Aug 18 20:48:06 CEST 2011

Excelent!

Chiar zilele ce urmeaza ma voi ocupa de formalitatile ce se impun - pentru
exportul temporar al acestei piese! Este, poate, cel mai important gest pe
care-l face Romania pentru RM in aceste doua decenii...

--
Yours very truly,
Vladimir

<<Şi Te scoală, Doamne, Dumnezeul meu, cu porunca care ai poruncit>> (Ps.7, 7)
* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/
http://moara-rosie.blogspot.com/