[oberlist] MD* call/edu: Академия де Музикэ, Театру ши Арте Пластиче анунцэ конкурс репетат

Vladimir US vladimir at oberliht.org.md
Wed Aug 31 10:18:48 CEST 2011

Stimata dna Melnic,

va rog sa-mi explicati care este motivul indignarii dumneavoastra?
eu nu pot constata vre-o incalcare de drept a cuiva in mesajul de mai
jos.
mai mult decit atit, prin intermediul listei [oberlist] in fiecare an
sint expediate sute de mesaje informative care fac referinta la
politici culturale / proiecte culturale / programe de finantare in
domeniul culturii / cercetari, studii si publicatii / evenimente
culturale din Moldova si de peste hotare / anunturi cu referinta la
scoli de vara, burse, training-uri, seminarii, cursuri, resurse
electronice, cereri si oferte de munca in domeniu / oportunitati de
participare la tabere, simpozioane, expozitii, festivaluri, concerte
etc., detalii aici: http://www.oberliht.com/oberlist/
Va invit si pe dvstra sa distributi informatia prin intermediul
acestei liste - este gratuit.
cu respect,
Vladimir Us.

ps. pentru ca mesajul initial a fost expediat in adresa listei
[oberlist] il expediez si pe acesta.