[oberlist] Ansamblul "CALIFORNIA" din CIMISLIA, VA felicita Anul Nou 2012 !!!

Ion Filip Cornescu ioncornescu at mail.ru
Thu Dec 29 22:36:26 CET 2011

La Multi Ani! / Happy New 2012!SINCER si CATEGORIC, Ansamblul "CALIFORNIA" din CIMISLIA, VA felicita Anul Nou 2012 !!!

Dansatoarele din Ansamblul "CALIFORNIA" VA felicita Anul Nou 2012 !!!
Pentru traditie si frumos, pentru tinerete si prietenie, pentru tot ceea ce atingem cu farmecul visului, gandului, sperantelor, asteptarilor, pentru TOTI PASIONATI de ARTA COREGRAFICA, un calduros LA MULTI ANI!

ANSAMBLUL „ California" ca ansamblu artistic, Dorind de a bucura publicul Pasionat de Arta Coregrafică am depunes toate eforturile şi aplicind toate resursele de care dispunem, am  reprezentat or. Cimişlia la nivel mai înalt decît ulterior la ediţiile precedente şi am prezentat la Festivalul Internaţional a dansului de estradă, ediţia a VII, şi Campionatul Naţional de dans modern, ediţia a IX, pe 17-18 decembrie 2011, Palatul de Cultură a Feroviarilor, un program principial nou compus din 11 dansuri originale.

Чардаш-Czardash

http://youtu.be/x9rIcFd1380
Hore de Flori

http://youtu.be/AtHOishgVzA