[Oberlist] [ARTPLOSHADKA] ЧТО КАРТИНА ПРОСИТ, ТО РУКА И СДЕЛАЕТ/ Tabăra de creaţie plastică din Plopeni - Ploieşti - România, decembrie 2010/ Artist plastic Valeria Barbas, Rep. Moldova - Chişinău/ Vernisajul mini-expozitiei lui Grigore Rudnitski la Ambasada RM

artploshadka portal despre artă si cultură artploshadka at gmail.com
Wed Feb 9 10:47:37 CET 2011

> [...]

> Я остановился около него. Он увидел меня и спросил: «Ну как тебе моя
> работа?». Я ему сказал, что не понравилась, и что это дрянная работа.
> Он удивился. Мы познакомились. Он представился директором нашей городской
> художественной школы и пригласил к себе в художественную школу для
> продолжения беседы. ..........
>
> http://artploshadka.wordpress.com/2011/01/18/artploshadka-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%82-%D1%82%D0%BE-%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0-%D0%B8-%D1%81%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B5/

*[ARTPLOSHA​DKA] Tabăra de creaţie plastică din Plopeni - Ploieşti -
România, decembrie 2010/ Artist plastic Valeria Barbas, Rep. Moldova -
Chişinău*

Am fost plăcut surprinsă într-o seară, târziu, de un telefon din Iaşi:
„Vino, Valeria, nu mă trata cu refuz! Vino în Tabăra Internaţională din
Plopeni-Ploieşti! Vom face parte dintr-un grup de pictori selectat cu grijă
de un colecţionar renumit care ne este şi sponsor: Victor Adam! Este un mare
iubitor de artă, ne va trata foarte bine, ne va răsfăţa cu de toate, o vom
duce minunat! Dar cel mai important este că vom cunoaşte şi alţi artişti din
Bucureşti şi din Oneşti şi vom lua cunoştinţă despre noi şi noi stiluri de
lucru”…
Era ispititoare foarte tare oferta. Invitaţia, prezentată atît de atractiv
de prietena noastra din Iaşi, pictoriţa Ofelia Huţul, nu putea fi refuzată!
Am făcut la repezeală bagajul, am pus la întâmplare câteva pânze şi culori
într-un pachet şi am confirmat: -„Vin!”...............
http://artploshadka.wordpress.com/2011/02/07/artploshadka-tabara-de-creatie-plastica-din-plopeni-%E2%80%93-ploiesti-%E2%80%93-romania-decembrie-2010-artist-plastic-valeria-barbas-rep-moldova-%E2%80%93-chisinau/
……………………………………..
artploshadka at gmail.com
www.artploshadka.wordpress.com

*[ARTPLOSHADKA] Vernisajul mini-expozitiei lui Grigore Rudnitski la Ambasada
RM de la Washington*

Grigore Rudnitski s-a născut la 08.02.1984, Anenii Noi, Republica Moldova.

În 2003 a absolvit Colegiul Republican de Artă Plastică “Alexandru
Plămădeală”, clasa Pictură a profesorului Emil Cojocaru. Între 2003-2006 e
student la Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice (AMTAP) din Chişinău,
catedra Grafică, clasa profesorului Grigore Baţ. În aceeaşi perioadă
(2003-2006) lucrează ca pictor scenograf la teatrul “Ginta Latină”. În
calitate de asistent scenograf participă la filmările scurtmetrajului “Saşa,
Grişa şi Ion” în regia lui Igor Cobîleanski. La 13.09.2009 expune cîteva
lucrări la Centrul “Art Soiree” din Washington DC. La sfarsitul lunii
ianuarie 2011, Ambasada Republicii Moldova din Washington DC (SUA)
găzduiește o mini expoziție de Grigore Rudnitski. Portofoliu:
http://www.murmurdc.com/2010/05/11/grigore-rudnitski-paints-a-better-picture/

Cînd ai ajuns în SUA și ce faci aici?
Sînt aici din 2006, acum lucrez ca distribuitor într-o companie de vinuri.
În timpul rămas liber pictez.
Cîțiva mentori, autori de la care te revendici?
În anii de studenţie eram influenţat de Rembrant, dar asta a fost demult.
Exprimarea mea vizuală este mai aproape de maniera creativă a lui Dali. Mă
strădui să mă îndepărtez  şi cumva… să uit tot ceea ce am învăţat la şcolile
de pictură prin care am trecut. Am nevoie de asta pentru a putea să descopăr
un nou simţ visual în arta modernă.
http://artploshadka.wordpress.com/2011/01/31/vernisajul-mini-expozitiei-lui-grigore-rudnitski-la-ambasada-rm-de-la-washington/
artploshadka at gmail.com
artploshadka.wordpress.com