[Oberlist] ICR-ul finanteaza arta alternativa?

Zugravu Gheorghe zugravu.gheorghe at gmail.com
Mon Jul 11 10:52:44 CEST 2011

Buna la toti,

am fost la festivalul dat, si pot vorbi ca un participant nemijlocit al
Festivalului Art-Labyrinth.

Nu prea stiu care sunt la momentul actual prioritatile ICR in materie de
politici culturale in RM. Dar imi amintesc ca o directie de activitate
era sustinerea participarii ansamblelor, trupelor sau grupurilor
muzicale romane la festivale, concerte etc. in afara Romaniei.

In cazul nostru concret - ICR a sustinut doua trupe din Romania ca sa
participe la Festivalul Culturii și Artei Alternative Art Labyrinth
(http://www.icr.ro/chisinau/evenimente-13/festivalul-culturii-i-artei-alternative-art-labyrinth.html).
Si dupa impresiile mele aceste doua trupe au fost fantastice, si ca au
meritat tot efortul depus pentru a ajunge pina la locul evenimentului.

Adica, cred ca pina la urma a fost promovarea culturii romanesti,
deoarece, volens nolens,  participantii la Festival sunt totusi
preponderent vorbitori de limba rusa, care nu prea interactioneaza cu
cultura romana, in mod normal. Si pentru cei aproape o mie de
participanti a fost totusi o incursiune in muzica reggae si etnica din
Romania, si care, cred, ca nu se va uita usor.

cu respect,
Zugravu Gheorghe