[Oberlist] Fwd: [spectre] New Media Art Organisations in Netherlands lose funding

stefan rusu suhebator at gmail.com
Thu Jun 16 18:33:09 CEST 2011

salut Ruslan,

am vorbit la Europa Libera de fapt...

dami de stire in ce mod concret ne poti ajuta?

o seara buna,
Stefan

On Thu, Jun 16, 2011 at 9:01 AM, Margina Ruslan <rmargina at yahoo.com> wrote:

> Salut Stefan. Te-am ascultat la ieri la Vocea Basarabiei. E o ideie buna.
> Trebuie realizate. Daca ai nevoie de ajutor, ma poti apela.
>
> Ruslan.

Stefan Rusu - artist/freelance curator

*Chisinau-Art, Research in the Public Sphere*

http://www.art.md/2010/sfera_publica_prezentare_en.html
*

* <http://www.knotland.net/index.php?id=13&tx_ttnews%5Btt_news%5D=483&cHash=903daf1680a47402cb27df41501fbcbe>