[Oberlist] [ART PLOSHADKA] Elena Pruteanu-Samburic afirmă : Concepera unei opere de artă este aidoma naşterii unui copil.

artploshadka portal despre artă si cultură artploshadka at gmail.com
Mon Mar 14 12:05:55 CET 2011

În incinta Ambasadei României în Moldova, Secţia Consulară  a fost
organizată expoziţia personală de pictură, sculptură şi
ceramică a plasticienii Elena Pruteanu-Samburic.

Coordonatorul expoziţiei, criticul de artă Eleonora Brigalda menţionează: "
vernisată în ajunul sărbătorilor de iarnă, expoziţia de pictură şi sculptură
a plasticianei Elena Pruteanu-Samburic generează un vital sentiment de bună
dispoziţie. Originală în tot ceea ce a făcut - pictură, ceramică, sculptură,
instalaţii Elena Pruteanu-Samburic propune o selecţie de lucrări care oferă
satisfacţie vizuală şi incintă imaginaţia.

Elena Pruteanu-Samburic afirmă : Concepera unei opere de artă este aidoma
naşterii unui copil. Tablourile, sculpturile, ceramica , instalaţiile mele -
sunt copii mei . Vă invit la un dialog cu ei..

**

*Eleonora BRIGALDA,*

*dr. în studiul artelor, conf. universitar*

*
*

*@ artploshadka.wordpress.com*

http://artploshadka.wordpress.com/2011/03/14/art-ploshadka-elena-pruteanu-samburic-afirma-concepera-unei-opere-de-arta-este-aidoma-nasterii-unui-copil/