[Oberlist] MOLDOVA-FILM se simte jignit(a)

Dumitru Marian dymaryus at gmail.com
Fri Mar 18 12:50:44 CET 2011

Saptamina trecuta timpul a publicat fragmente din discutia noastra pe
oberlist.
http://www.timpul.md/articol/%28comentati%29-unde-esti-tu-cinematografie-cu-padurea-ta-cu-tot-21357.html

saptamina asta, "Serviciul de presa al MoldovEi-Film" a venit cu replica.
Pentru ca m-au contraatacat, timpul mi-a dat dreptul la contrareplica...
http://www.timpul.md/articol/%28comentati%29-unde-esti-tu-cinematografie-cu-padurea-ta-cu-tot-21357.html

Se mai baga cineva? Mai comentati, implicati-Va. Altfel Siman ajunge
director din nou!

Toate bune

http://www.timpul.md/articol/polemici-in-jurul-cinematografiei-21673.html

În data de 14 martie 2011, 05:21, Vladimir BULAT <vbulat at gmail.com> a scris: