[Oberlist] Moldova la Bienala din Venetia

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Wed Mar 30 05:42:30 CEST 2011

Perfect de acord cu Lucia Macari: subiectul este subicient de "fierbinte" ca
sa fie "vandut" presei! Cand spun "vandut" -- ma refer la buna lui
gestionare, adica la articularea lui in termeni civilizati, fara atacuri la
persoane, emotii excesive etc.

Iar ksak ar putea, fie si ipotetic, desi e mult prea tarziu: *prezenta o
actiune concreta*! Chiar si prin organizarea unei actiuni-expozitie ad-hoc
cu starea cumplita (http://benia.livejournal.com/380041.html) in care
locuieste un artist ca *Mark Verlan* (Marioca Fiul Ploii), cel pe care l-a
lansat pe piata internationala cel mai mare curator al tuturor vremurilor
Harald Szeemann!

Mult succes!

2011/3/29 Macari Lucia <l_macari at yahoo.com>

>  Lilia, eu nu mi-am imaginat nimic - hai sa nu fim agresivi. Am vrut numai
> sa indemn pentru a numi lucrurile pe nume. Imi pare ca n-am facut nici o
> referinta la vre-un buget sau la starea materiala in care se afla ksak-ul.
> Cu atit mai mult ca imi dau seama aproximativ care ar putea fi. Intradevar
> insa, am avut o impresie ca KSAK-ul ar avea unele ambitii sa contureze unele
> fenomene ca fiind valori. Si deaceia m-am gandit ca e un lucru inzadar sa
> strigi in gura mare atunci cand nu are cine sa te auda - ar fi normal ca
> [...]

Yours very truly,
Vladimir

«Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот
даровав».
* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/