[Oberlist] CLUBUL ad-hok: PAVILIONUL FANTOMA la Bienala de la Venetia_LUNI_ora 18.00

stefan rusu suhebator at gmail.com
Thu Mar 31 11:44:48 CEST 2011

PAVILIONUL FANTOMA este o propunere/ idee de lucru, va exista si un loc dar
nu este obligatoriu

2011/3/31 Macari Lucia <l_macari at yahoo.com>

> O mica intrebare (sau precizare) - 'Pavilionul Fantoma' este un loc
> concret?

Stefan Rusu - artist/freelance curator

*Chisinau-Art, Research in the Public Sphere*

http://www.art.md/2010/sfera_publica_prezentare_en.html
*

* <http://www.knotland.net/index.php?id=13&tx_ttnews%5Btt_news%5D=483&cHash=903daf1680a47402cb27df41501fbcbe>