[Oberlist] moderarea mesajelor / moderation of posted messages

ober at emdash.org ober at emdash.org
Thu Mar 31 21:55:01 CEST 2011

- - - scroll down for English - - -

RO
- - - - -
stimati abonati ai listei [Oberlist],
la solicitarea mai multor abonati am fost nevoit sa redirectionez ultimele
mesaje postate direct persoanelor carora acestea au fost adresate.
chiar daca pe linga mesaje informative oberlist este si o lista de
discutii (un spatiu deschis si interactiv de discutii si dezbateri in
jurul scenei culturale din Moldova, detalii aici:
rog sa tineti cont ca lista are peste 500 abonati din toata lumea si va
indemn sa postati doar mesajele care se adreseaza intr-un mod constructiv
subiectului de discutie anuntat si vizeaza intrega comunitate de abonati
(nu postati mesaje personale - adresati-le direct persoanelor vizate),
astfel va indemn sa reducem din trafic.
Daca observati ca mesajul dvstra nu a juns pe lista si considerati ca
acesta ar trebui sa fie postat va rog sa-l retrimiteti inca o data. Puteti
verifica toate mesajele expediate in arhiva listei:
https://lists.idash.org/pipermail/oberlist/
Cei care doresc sa primeasca un rezumat al postarilor isi pot ajusta
setarile personale de abonare la lista prin a bifa 'digest mode', astfel
ve-ti primi un singur mesaj pe zi cu rezumatul tuturor conversatiilor si
postarilor expediate.
va multumesc pentru intelegere si nu fiti timizi daca aveti de comentat ceva.

EN
- - - - -

dear [Oberlist] subscribers,
due to the requests made by several subscribers I redirected the last
posted messages directly to whom they were addressed.
When posting messages to oberlist I would like to ask you to keep in mind
that the list has over 500 subscribers from all over the world. Even if
the list is both for distribution of information and for discussions (an
interactive space open for debates around the art scene in Moldova,
detailes here: https://lists.idash.org/cgi-bin/mailman/listinfo/oberlist)
I highly encourage you to post messages that are addressing the entire
community of subscribers and respond constructively to the announced topic
of the discussion (don't post personal messages - send them directly to
those people you would like to write to). This way we could try to reduce
from unnecessary traffic.
If you observe that your message didn't reach the subscribers of oberlist
and you consider that it had to reach them please resend it once again.
You can check out all the posted messages in oberlist archive:
https://lists.idash.org/pipermail/oberlist/
Those of you who would like to switch to digest mode can do it from your
personal subscription settings. This way you will receive one single
message per day as a daily digest. If you encounter difficulty to do that
please let me know and I can do it for you.
thank you for understanding and don't be shy if you want to comment!

http://oberliht.com