[oberlist] FW: MD* protest: ACTIUNE DE PROTEST PENTRU SALVAREA UNUI MONUMENT DIN STRADA SCIUSEV 52

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Tue Nov 8 19:15:51 CET 2011

Multumim, dar e aceeasi informatia asta - cu cea plasata de Ana Simac!
POate ca ar trebui sa gandim impreuna urmarorii pasi (un flash mob, o
actiune de pichetare a imobilului etc.)?

2011/11/4 US Vladimir <us_v at hotmail.com>

> --
> artist&curator
> http://oberliht.com
>
> . . . . . . . . . . .
> portal informational pentru arta si cultura din Moldova
> information gateway for arts and culture from Moldova

> SALVAREA UNUI MONUMENT DIN STRADA SCIUSEV 52

Yours very truly,
Vladimir

«Şi Te scoală, Doamne, Dumnezeul meu, cu porunca care ai poruncit» (Ps.7, 7)
* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/
http://moara-rosie.blogspot.com/