[oberlist] RO* cfA: Invitatie CSCI test point 2011: advocacy si independent in cultura. Marti, 20 sept, ora 18.00 la CIV

Vladimir US vladimir at oberliht.org.md
Fri Sep 16 12:35:26 CEST 2011

Begin forwarded message:

> From: "Coalitia Sectorului Cultural Independent \(CSCI\)" <coalitia at artsf.ro
> >
> Date: Sep 16, 2011 10:05:40 AM EEST
> To: <coalitia at artsf.ro>
> Subject: Invitatie CSCI test point 2011: advocacy si independent in
> cultura. Marti, 20 sept, ora 18.00 la CIV
>

> [Ne cerem scuze pentru eventuala incrusisare de mesaje.]
>
> Coalitia Sectorului Cultural Independent (CSCI) va invita la discutia
> Ce poate face o retea de ONGuri, artisti si manageri culturali
> pentru a sustine drepturile sectorului cultural independent din
> Romania?

> [...]

Vladimir US

CHIOSC   |   curator

http://chiosc.oberliht.com
http://plic.oberliht.com
http://chisineu.wordpress.com
http://bucuresti68.wordpress.com
http://www.facebook.com/Oberliht

Proiectul CHIOSC este realizat cu suportul financiar al Fundatiei
Culturale Europene http://www.eurocult.org

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
http://oberliht.com

tel/fax:	+ (373 22) 286317
email: 	vladimir at oberliht.org.md
portal informational pentru arta si cultura din Moldova
information gateway for arts and culture from Moldova