[oberlist] MD* cfA: Lista proiectelor culturale finantate din bugetul de stat pentru anul 2012

victor ciobanu viktor.ciobanu at gmail.com
Sat Feb 25 12:09:55 CET 2012

am fost intr-un an la GALA PREMIILOR UNITEM,
dupa decernarea premiilor, toata lumea din sala a putut participa la o masa
festiva care se rupea de la greutatea bucatelor,
iata pe ce se va cheltui 40 000 lei...

În data de 24 februarie 2012, 11:36, Vladimir US
<vladimir at oberliht.org.md>a scris:

victor ciobanu