[oberlist] MD* cfA: AMTAP cu usile incuiate ?!

Vladimir US vladimir at oberliht.org.md
Thu Mar 22 08:05:12 CET 2012

Ieri, la blocul 3 AMTAP a avut loc lansarea noului numar al PLIC-ului (http://plic09.wordpress.com/2012/03/20/lansare-8-plic/
) urmata de o proiectie a artei video.
Deja nu mai e o surpriza sa gasesti atelierul 101 incuiat iar cheia sa
fie de negasit.
Nici chiar profesorii, care luase ieri cheia, nu ne-au putut spune
unde este ea.
Am mai fost martorii unei situatii similare acum citeva luni, cind ne-
am propus sa organizam o intilnire intre un artist slovac venit in
rezidenta la Chisinau si studentii facultatii Arte Plastice, cind la
fel usa era incuiata, iar cheia a disparut misterios.
Sa vedem ce se va intimpla miercurea viitoare cind vom proiecta
urmatorul DVD la PLIC si daca tot va trebui sa asteptam pe coridoare
la AMTAP in cautarea cheilor de la 101, ca sa ne putem intilni cu
studentii si tinerii artisti.
v.