[oberlist] RO* evnt: trazit.ro/Iasi - expozitie retrospectiva Cezar Lazarescu

ober at emdash.org ober at emdash.org
Sun Sep 30 21:20:16 CEST 2012

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: [artacontemporana] trazit.ro/Iasi - expozitie retrospectiva Cezar
Lazarescu
From:    "Oana Tanase" <tnsoana at yahoo.com>
Date:    Sun, September 30, 2012 12:43 pm
To:      artacontemporana at yahoogroups.com

ANUNT – INVITATIE

CEZAR LAZARESCU: IMI PLACE PERIFERIC 3 LA TRANZIT.RO/IASI

Pe 22 septembrie s-a deschis la spatiul tranzit.ro din Iasi expozitia
retrospectiva CEZAR LAZARESCU: Imi place Periferic 3.

Imi place Periferic 3 de Cezar Lazarescu este prima sa expozitie solo si
in acelasi timp prima prezentare retrospectiva a lucrarilor sale. Figura
asumat enigmatica a scenei contemporane de arta romaneasca, artistul este
activ inca de la sfarsitul anilor '90.

Expozitia este deschisa in  perioada 23 septembrie – 9 octombrie la
tranzit.ro/ Iasi. Programul de vizitare este intre orele 9-11 si 17-19.

tranzit.ro – Iasi office
S.C.IASITEX.S.A, cladirea turn, et. 7
B-dul Primaverii nr. 2
700189, Iasi

Contact: Livia Pancu, coordonatoare tranzit.ro/ Iasi: livia.pancu at tranzit.org
Contact presa: office.ro at tranzit.org

Partener principal al tranzit este Erste Foundation.

http://ro.tranzit.org/

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
http://oberliht.com