[oberlist] expozitie

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Fri Feb 14 11:17:16 CET 2014

Unde şi cînd e o astfel de expoziţie, draţilor???

> Acţiuni filmate / Expoziție
> de Veaceslav DRUȚĂ,
>
> acţiuni filmate în care porcii sar și tractoarele dansează.
>

> [image: Imagini inline 1]
>

> Filmele lui Veaceslav DRUȚĂ pornesc de la acțiuni care uneori sunt
> repetitive și nu urmăresc cu precizie un scenariu clar sau definit. Putem
> vorbi mai degrabă de o situație sau un mediu în care este plasat
> personajul/actorul.
>
> Istoria se construiește în funcție de modul în care personajul comunică cu
> acest mediu sau în dependența de felul cum se descurcă să îndeplinească
> [...]

**********
Yours very truly,
Vladimir B.

«Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi. La loc de păşune, acolo m-a
sălăşluit, la apa odihnei m'a hrănit, sufletul mi l-a întors la sineşi».
(*Psalmul, 22, 2-3*).

* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/