[oberlist] Festival de film la Zlatna

Dumitru Marian d.marian at altfilm.md
Mon Feb 24 10:55:53 CET 2014

Dragi colegi,

Poate aveti filme pe care vreti sa le vada si alti oameni decat cei din
urbele mari...

www.etnofilmzlatna.ro

Dumitru Marian
Film Producer
------------------------
(+373) 69380562
www.altfilm.md <http://www.altfilm.md/>
* Ai primit acest mesaj pentru ca esti abonat "Info-letter ALTFilm". Daca
ti-a fost utila informatia si/sau consideri ca ar fi utila si altora, te
rugam sa transmiti mesajul mai departe. Daca informatia pe care o primesti
de la noi nu iti serveste la nimic, daca vrei sa iti uitam adresa de mail
sau daca ai doleante si sugestii asupra formei sau continutului mesajelor pe
care ti le expediem regulat, este de ajuns sa ne scrii un mesaj prin care
iti exprimi cat mai clar optiunile. Daca ai o informatie pe care vrei s-o
imparti cu alti peste 100 de cineasti moldoveni, scrie-ne sau posteaza pe
pagina noastra de  <https://www.facebook.com/altfilm.moldova> Facebook

Dragi colegi, vă rog să promovaţi acest eveniment. Mulţumiri anticipate

Cu prietenie, Doru