[oberlist] Local Fixer needed for US Documentary Shooting in Moldova

ALTFilm office at altfilm.md
Thu Feb 26 17:17:59 CET 2015

Producatoare din US cauta Local fixer pentru un documentar in Moldova.

Daca intereseaza pe cineva, Va rog sa ma anuntati!

Dear Alt Film,

Good evening.  I am the producer on a documentary shooting possibly shooting in Moldova in mid- March.  We will be following teams of high school girls who are competing in a technology contest called Technovation Challenge.  I am looking for a local fixer to help us and a sound person.  Can you help me ?

Thank you,

Tiffany Haynes

Dumitru Marian
Producer
(+373) 69380562
 <http://www.altfilm.md/> www.altfilm.md
* Ai primit acest mesaj pentru ca esti abonat "Info-letter ALTFilm". Daca ti-a fost utila informatia si/sau consideri ca ar fi utila si altora, te rugam sa transmiti mesajul mai departe. Daca informatia pe care o primesti de la noi nu iti serveste la nimic, daca vrei sa iti uitam adresa de mail sau daca ai doleante si sugestii asupra formei sau continutului mesajelor pe care ti le expediem regulat, este de ajuns sa ne scrii un mesaj prin care iti exprimi cat mai clar optiunile. Daca ai o informatie pe care vrei s-o imparti cu alti peste 100 de cineasti moldoveni, scrie-ne sau posteaza pe pagina noastra de  <https://www.facebook.com/altfilm.moldova> Facebook