[oberlist] Planul de reabilitare a parcului Zaikin pe ordinea de zi la ședința Primăriei municipiului Chişinău din 27 iulie 2015

asociatia oberliht / association info at oberliht.com
Wed Jul 29 10:09:20 CEST 2015

 <http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhVW1MZVQZKUAdVUA>

http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhVW1wZVQZKUAdVUA

La ședința Primăriei municipiului Chișinău din 27 iulie 2015, a fost
adus în discuție și planul de reabilitare și revitalizare a Parcului
Zaikin.

Domnul primar general Dorin Chirtoacă a emis dispoziția de aprobare a
proiectului înaintat ”mai demult de niște tineri care preconizaează
lucrări de reabilitare” a scuarului. Totodată domnul Chirtoacă a
recunoscut necesitatea suportului din partea primăriei în privința
realizării proiectului: ”Aici e nevoie de asistență și din partea
noastră”, iar în acest sens Spațiile Verzi ca subdiviziune a
primăriei o să ”coordoneze toate cele necesare”, împreună cu
Pretura sectorului Rîșcani: ”Eu o să rog și pretura de sector să
urmărească aceste lucrări”.

Pentru a urmări ședința Primăriei municipiului Chișinău din 27 iulie
2015, accesați acest link (începînd cu minutul 01:40:20): ședința
Primăriei din 27 iulie
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhVW1IZVQZKUAdVUA>

--

acest mesaj a fost expediat la / this message was sent to
oberlist at lists.idash.org de / by
info at oberliht.com

dezabonează-mă / unsubscribe
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhTH1RVGAQEUQc>