[oberlist] APEL DE PARTICIPARE: de-click.ro - atelier despre platformele de campanii on-line, 30.01.2016, 10:00-14:00

asociatia oberliht / association info at oberliht.com
Sat Jan 16 20:25:01 CET 2016

 <http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU1EZUA5KUAdVUA>

http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU1IZUA5KUAdVUA

RO

- - - - -

APEL DE PARTICIPARE

de-click.ro - atelier despre platformele de campanii on-line cu Tudor
BRĂDĂȚAN şi Roxana PENCEA (Bucureşti)

30 ianuarie 2016, ora 10:00-14:00

Zpaţiu (Casa Zemstvei Guberniale, str. Al. Şciusev 103, Chişinău)

data limită pentru depunerea candidaturii: 24 ianuarie 2016

Asociația Oberliht vă invită să participați la un atelierul
de-click.ro, despre platformele de campanii on-line, care va avea loc pe
data de 30 ianuarie, 2016, între 10:00 şi 14:00, la Zpaţiu (Casa
Zemstvei Guberniale, str. Al. Șciusev 103, Chișinău).

Atelierul oferă activiștilor, juriștilor, lucrătorilor din domeniul
culturii, altor membri ai societății civile și reprezentanților
autorităților locale posibilitatea de a face cunoştinţă cu experienţa
primei platforme de petiții online din România:
http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU1wZUA5KUAdVUA
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU10ZUA5KUAdVUA>

În cadrul atelierului vor fi abordate următoarele aspecte:

- cadrul legal (cum are loc transmisiunea petițiilor la autoritățile de
diferit nivel, care sunt prevederile legale în România si Republica
Moldova).

- aspecte tehnice (cum se adaugă petițiile, moduri de înregistrare:
public / anonim), adăugarea conținutului multimedia - foto, video etc.

- organizarea de campanii în jurul petițiilor (integrare cu rețele de
socializare, lucrul cu mass-media).

- interacțiunea cu organizațiile / rețelele / mișcările sociale
off-line.

- promovarea proiectului (prezentare publică, publicitate etc).

http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU1wZUA5KUAdVUA
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU10ZUA5KUAdVUA>
este prima platformă de petiții, apeluri la acțiune și activism online
creată exclusiv pentru România, care susține utilizarea eficientă a
instrumentelor de presiune online pentru ca vocea celor mulți să conteze
acolo unde lobby-ul partidelor sau al corporațiilor se face cel mai intens
resimțit și aduce prejudicii democrației. În prezent, platforma
găzduiește petiții lansate de echipa de-clic.ro în parteneriat cu
experți și ONG-uri specializate.

Doritorii de a lua parte la programul atelierului sînt rugați să
expedieze un mesaj de intentie însoțit de datele dumneavoastră de
contact (email, telefon), la adresa: info at oberliht.com, pînă la data de24
ianuarie 2016.

Participarea este gratuită.

în relație cu acest eveniment: Mișcările sociale din România de azi,
29 ianuarie 2016, ora 17:00
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhQU1AZUA5KUAdVUA>

Acest atelier este organizat cu susţinerea Fundaţiei Culturale Europeane
în cadrul programului Acțiune Colectivă pentru Bunurile Comune
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhVWlAZUA5KUAdVUA>
. Scopul acestui atelier constă în familiarizarea societăţii civile cu
noile instrumente de implicare civică şi încurajarea deprinderii de a
folosi spaţiul cibernetic ca mijloc de consituire a unui spaţiulu public
democratic.

--

acest mesaj a fost expediat la / this message was sent to
oberlist at lists.idash.org de / by
info at oberliht.com

dezabonează-mă / unsubscribe
<http://oberliht.hosted.phplist.com/lists/lt.php?id=ZkhTH1FdGAQEUQc>