[oberlist] ISOLATION TURNS SPATIOUS expoziţie de artă contemporană Centrul de arta MORA

Centrul de Arta Mora centruldearta.mora at gmail.com
Tue Jan 17 18:29:27 CET 2017

MORA - MORE OPPORTUNITIES FOR ROMANIAN ARTISTS – centru de artā contemporanā

*ISOLATION TURNS SPATIOUS*
expoziţie de artă contemporană
Centrul de arta MORA

26 ianuarie - 20 aprilie, 2017
vernisaj, 26 ianuarie, ora 19:00

[image: Imagini inline 1]

Centrul de artă contemporană MORA prezintā expoziţia de artă contemporanā
ISOLATION TURNS SPATIOUS, primul concept propus spre dezbatere în perioada
2016-2017 de MORA - MORE OPPORTUNITIES FOR ROMANIAN ARTISTS.
IZOLARE este subiect de dezbatere din punct de vedere artistic,
socio-cultural, psihologic, patologic, geopolitic, istoric, cosmic,
monahic, al percepției, stiințific, punitiv, grup - individ sub numele
NEARBY ISOLATION – CONFERINŢE şi ISOLATION TURNS SPATIOUS

Conceptul propus de curatorul Mara Patriche (extras)

*Gata!Merg, merg, …..aștept să te aud …..vocea mea!Te voi asculta! pentru
că pot să ma uit în ochii mei.O să te numesc TU. Vom pleca în larg,
singuri, entuziasmați, fără martori. E perfect!TU VII UȘOR CU
MINE. Vâslim..Am ajunsSuntem singuri…doar noiMă uit în ochii tăi…Nu te
cunosc. Imi feresc privirea.“Nu pot fi EU!” “Ar fi simplu ca TU să fii EU”…*
Artiști:
Adriana Mereuță
Aneli Munteanu
Cristina Taraș
Eugen Rădescu
Irina Abaza
Mara Patriche
Mihaela Ciuștea

—

ISOLATION TURNS SPATIOUS este organizat de Asociaţia din Pod în cadrul
Centrului de Artă MORA.

PARTENERI: ARCUB, CREATIVE EVOLUTION, PAVILION - journal for politics and
culture, ACT - Muzeul de Artă Constanța, PlayHouse Production, MindShop

MULŢUMIRI invitaţilor:
Anton Breiner, Ciprian Tudor, Laurenţiu Gheorghe, Nic Dobrei, Radu
Ciorniciuc, Lina Vdivîi, Mircea Ioan Topoleanu, Ruxandra Demetrescu, Gabi
Stamate, Vlad Levente Viski, Dinu Adam, Alina Dumitru

MULŢUMIRI susţinătorilor acestui proiect:
Sofia Ionescu, Florina Plaveti, Florin Pruteanu, Sabin Dron, Răzvan Ion,
Sebastian Clej, George Apreutesei, Mihaela Miron

www.centruldeartamora.ro
<http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.centruldeartamora.ro%2F&h=ATNjzHKNKauKDYxTmqUIlwbNna1vBj1RibJ2My1oKNffcBthYLxfVHjb2ILva4_f67j22neMK7flUBFrUK-1cRtIMd6VE6tQ-cZ1NmcGGMR05Nb1JhagOsYCvlrIw96EN07DIE0&enc=AZPF88zM1r0OiJn4lo-LDu5QpY_4m73KI3oaXZW-tymcGkHL9PaIV0vAhX1juEwW9sc&s=1>

www.facebook.com/Centruldeartamora
www.facebook.com/asociatia.din.pod
contact at centruldeartamora.ro
BUCUREȘTI Blv. Regina Elisabeta nr.30

Echipa de proiect:
Irina Abaza manager 0724 015 905
Eugen Rădescu manager de proiect 0722 449 002
Mara Patriche coordonator artistic 0736 890 051
Cristina Taraş coordonator proiecte 0723 310 911

--

Centrul de Arta MORA
Regina Elisabeta nr.30, parter