[oberlist] EU4Culture/ Open Call: granturi de mobilitate pentru artiștii și profesioniștii din domeniul culturii

Palii, Anastasia Anastasia.Palii at goethe.de
Tue Jul 12 13:41:24 CEST 2022

EU4Culture: Apel pentru schema de mobilitate pentru artiști și profesioniști din domeniul culturii
Proiectul EU4Culture, finanțat de UE, își anunță cel de-al doilea apel de granturi de mobilitate pentru a sprijini artiștii și profesioniștii culturali din țările Parteneriatului Estic: Armenia, Azerbaidjan, Georgia, Republica Moldova și Ucraina.

Al doilea apel începe pe 30 iunie 2022 și este deschis pentru stagii, vizite de studiu, conferințe, dezvoltări profesionale și alte activități care încurajează schimbul de cunoștințe și dialogul intercultural.
Care poate fi durata și bugetul mobilității?
- Mobilități pe termen scurt (7-10 zile calendaristice) – până la 1.500 €
- Mobilități pe termen mediu (până la 5 săptămâni) - până la 3.500 €
- Mobilități pe termen lung (până la 12 săptămâni) - până la 5.000 €
- Mobilitate virtuală - până la 1.000 EUR
Proiectele de mobilitate pot fi implementate între 17 octombrie 2022 și 27 octombrie 2023 în statele membre UE, țările partenere ale UE și alte țări europene.

Cine poate aplica?
Artiști sau profesioniști din toate sectoarele culturale cu vârsta de peste 18 ani, care sunt cetățeni și au statut de rezident legal actual în Armenia, Azerbaidjan, Georgia, Republica Moldova sau Ucraina sau sunt rezidenți legal în țările Parteneriatului Estic.

Cum să aplici?
Solicitanții trebuie să pregătească un plan de acțiune cu bugetul pentru mobilitatea internațională folosind formularul de cerere online și să îl trimită prin intermediul portalului Goethe Application Portal (GAP).<https://gap-online.goethe.de/en-US/cases/68f65f7d-19fb-408e-88a7-8c044df3626d/create>
Pentru detalii:
EU4Culture - Mobility Call Guidelines (PDF, 398 kB)<https://www.goethe.de/resources/files/pdf270/eu4culture---mobilities-application-guidelines-2nd-call.pdf>

Termenul limită pentru apelul deschis este 31 august 2022, ora 18:00 (ora locală).
EU4Culture este implementat de Goethe-Institut (conducător), Centrele Cehe, Institutul Cultural Danez și Institut Français de Géorgie. În total, proiectul va anunța șase cereri de granturi de mobilitate în perioada 2022-2024 și vor fi acordate până la 250 de granturi individuale.
Vă rugăm să contactați Eugeniu Harabara, Coordonator național EU4Culture pentru Republica Moldova la eugeniu.harabara.extern at goethe.de dacă aveți întrebări cu privire la procesul de aplicare.

////////////

EU4Culture: Call for mobility scheme for artists and Cultural professionals
The EU-funded project EU4Culture announces its 2nd call for mobility grants to support Artists and Cultural Professionals from the EaP countries: Armenia, Azerbaijan, Georgia and Republic of Moldova.

Who can apply?
Artists or Cultural Professionals from all cultural sectors over the age of 18, who are citizens and have current legal resident status in Armenia, Azerbaijan, Georgia or  Republic of Moldova, or are legal residents in the Eastern Partnership countries.

What types of activities are supported?
The call is open for internships, study visits, conferences, professional developments, and other activities that foster knowledge exchange and intercultural dialogue.

What can be the duration and budget of mobility?
- Short-term mobilities (7-10 calendar days) – up to €1,500
- Medium-term mobilities (up to 5 weeks) - up to €3,500
- Long-term mobilities (up to 12 weeks) - up to €5,000
- Virtual mobility- up to €1,000

How to apply?
Applicants shall prepare an action plan with the budget for international mobility using the online application form and submit it via the Goethe Application Portal (GAP).<https://gap-online.goethe.de/en-US/cases/68f65f7d-19fb-408e-88a7-8c044df3626d/create>

Mobility projects can be implemented between 17 October 2022 and 27 October 2023 in the EU member states, EU partner countries and other European countries.

Find out more about the opportunity in:

  *   EU4Culture - Mobility Call Guidelines (PDF, 398 kB)<https://www.goethe.de/resources/files/pdf270/eu4culture---mobilities-application-guidelines-2nd-call.pdf>

The deadline for the open call is 31 August 2022, at 18:00 (local time).

EU4Culture is implemented by the Goethe-Institut (Lead), Czech Centers, Danish Cultural Institute, and Institut Français de Géorgie. In total, the project will announce six calls for mobility grants between 2022-2024 and up to 250 individual grants will be awarded.
Please contact Eugeniu Harabara, EU4Culture National Coordinator for Republic of Moldova at eugeniu.harabara.extern at goethe.de if you have any questions regarding the application process.