[Oberlist] Prezentare oferita de artistul american John DAVIS la Chisinau >>>

Oberliht ober la emdash.org
Mie Sep 20 19:41:25 CEST 2006

Centrul pentru Arta Contmporana, Chisinau [ksa:k]
va invita pe data de 21 septembrie 2006 la orele 18:00 sa luati parte la
prezentarea oferita de John Davis – artist din Statele Unite ale Americii
care locuieste si activeaza in San Francisco.
Artistul John DAVIS isi va prezenta creatia personala realizata in ultimii
trei ani printre care se regasesc lucrari executate in tehnicile foto,
video si celei a sunetului. Prezentarea va fi urmata de proiectia mai
multor lucrari ale artistului.

Sintetizind experienta mea din domeniul antropologiei cu cea a practicii
artistice eu caut sa descopar continutul cultural, citeodata prin
intermediul aproprierii, alteori pe calea observatiilor inregistrate,
toate reprezentind materie bruta pentru comunicarea ideilor si criticilor
despre aparitia si disparitia continutului intr-o cultura media
supra-saturata. Eu lucrez intr-o cheie experimentala utilizind tehnologia
de film, video, fotografiei si sunetului.
John DAVIS

mai multe detalii despre artistul John DAVIS puteti afla la:
http://www.noiseforlight.com

Prezentarea va avea loc la Centrul pentru Arta Contemporana, Chisinau
str. Independentei 1, Chisinau
(regiunea Botanica, statia terminus a troleibuzului nr. 4 / in incinta
Colegiului de Arte Al. Plamadeala)

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
tel: + (373 22) 735369

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist