[Oberlist] Proiect-Luminitsa

Luminita Ermurachi luminaer la gmail.com
Lun Oct 2 14:14:57 CEST 2006

Buna Vlad
Trimit proiectul.
Scuza ca cu intirziere, si cam laconic, as putea face ceva modificar
in continutul textului tinind cont de parerile voastre despre el.
Luminita Ermurachi

Proiect „EU+INTERVENTII”
Chiar si in caz ca mesagerul nu detinea alte abilitati de exprimare vizuala fotografia un timp a fost o modalitate de a reda obiectiv evenimentele, impresiile desre lumea inconjuratoare.
Insa pentru mine fotografia nu e suficienta pentru a reda mesajul dorit, starea, impresia sesizata - findca uneori cea ce vedem in obiectiv nu coincide cu cea ce se imprima pe pelicula foto.
Am simtit ades nevoia de a retusa unele momente, de a mai adauga ceva ce nu tot timpul ar fi anume o fotografie sau ar putea fi fotografiat, adica ar necesita interventiile mele.
Lumea ce ne inconjoara e un rezultat al ineractiunii imposibil de urmarit si cam greu de inteles al multitudinii de indivizi din jur.
Mi-am propus sa fac o serie de lucrari ce mi-ar reflecta modul de percepere a lumii.
In prmul rind am nevoie de ceva care ar putea fi inteles si de un spectator neinitiat, care sa-l modific eu si sa-l fac disponibil, ca canvas, si celorlalti.
Cea ce la moment ar semana cit de cit cu idea mea, si mi s-a parut o modalitate usoara spectatorului de a introduce modificarile ar fi proietul „EU+INTERVENTII”. Proiectul se bazeaza pe credoul fiecarui om „Eu pot face mai bine, sau eu as face altfel...”
Voi folosi o implementare simpla pentru desenat (o pelicula transparenta) ce va acoperi imaginea de baza. Oferindu-le oamenilor o noua sursa de exprimare, de redactare, de modificare si de INTERVENTIE in lumea altuia, pentru a spune parerea sa despre cea ce-l inconjoara. O provocare la interactiune, la un dialog, nu ca in unele cazuri cind lucrarea e un monolog a celui ce s-a expus. Dar cu un mic DAR (nu cadou imi pastrez dreptul de a sterge elementele ce le socot de prisos. Ce propun eu este ca cineva (nu numai eu) sa-si expuna viziunea asupra unui lucru vazut-trait-simtit-redat de mine. Ca apoi sa facem o sinteza a imresiei colective.
Asadar niste cerinte minime ar fi:
Lucrarea realizata de mine.
O pelicula transparenta ce ar acoreri lucrarea (in fiecare zi alta).
Niste stilouri sau carioci (ce lasa urme pe acasta pelicula)
Si o cirpa pentru ... autor ...

Ca la sfirsit sa fotgrafiez imaginea finala si s-o expun alaturi de cea primordiala ...

mailto:luminaer la gmail.com

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist