[Oberlist] MD/IT* MOLDOVA la BIENALA DE LA VENETIA!? detalii >>>

stefan rusu suhebator la gmail.com
Lun Iun 4 14:52:43 CEST 2007

tin sa va spun ca cu cateva luni in urma am prins u zvon la Bucuresti
cum ca in cotextul Bienalei va aparea Pavilionl Moldovei care urma sa
fie amplasat in incinta Centrului Cultural Roman (Palazzo Correr,
Cannaregio 2214
(Campo Santa Fosca)
Venezia), se zvonea cum ca faimosul Iurie Matei urma sa fie artistul
ce urma sa prezinte Moldova, si iata ca a aparut o noua stea pe scena
internationala o pictorita opbscura prezentata de o echipa de curatori
italieni????
deci iata ca zvonurile sau adeverit!!!
 mai ce tare e diaspora moldoveneasca de aputut detirna spatiul
apartinand statului roman!

stie cineva cine este acest Francesco Elisei care o reprezinta?

Stefan