[Oberlist] RO* Pavilionul Romaniei la Bienala de Arta de la Venetia

stefan rusu suhebator la gmail.com
Vin Iun 29 12:33:45 CEST 2007

draga Vlad,
pasarea malai viseaza,
in conditiile in care Republica Moldova nu are nici un Pavilion si
nici mediu care ar definio ca tara intgrata in piata artistica
contemporana/actuala, in astfel de conditii nici macar nu ne putem
compara cu unele tari precum Romania, sau altele care au participat la
edificarea proiectlui Bienala de la Venetia de la inceputurile sale.

mai e nevoie de mult timp si eforturi, a unor initiative, institutii,
curatori, etc pentru a forma ceva valabil, iar nusce artist din
moldova, obscur si total deplasat, sa nu zic obscen mi se pare o
speculatie eftina, deci trebui tratata ca atare,

Stefan

On 6/29/07, oberlist mailing list <ober la emdash.org> wrote:
> in contextul discutiilor despre bienala de la venetia retrimit prezentarea
> proiectului din pavilionul romaniei.
>
> usv
> --
> Moldova Young Artists Association "Oberliht"
> skype: us.vladimir
> http://www.oberliht.org.md
> portal informational pentru arta si cultura din Moldova
> information gateway for arts and culture from Moldova

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist