[Oberlist] FW: "Fetele prietinilor"

US Vladimir us_v la hotmail.com
Dum Iul 1 18:17:11 CEST 2007

Vladimir Us
artist & curator
http://usv.info.md> Date: Sun, 1 Jul 2007 14:53:52 +0200> From: viktor.ciobanu la gmail.com> To: us_v la hotmail.com> Subject: > > cautam informatii despre festival;> > "Fetele prietinilor" (trebuia sa bage" mordele drujilor") s-a> conceput ca o întâlnire anuala a muzicantilor din Cahul, care lucreaza> în stiluri usoare de muzica. Cu timpul acest festival a crescut> dintr-o actiune provinciala într-un eveniment la scara republicana, si> anual strânge câteva mii de oaspeti.> > sursa allmoldova> > > > Cahul este orașul studențilorși poeților, constructorilorși> pictorilor, crescătorilor de poamăși producătorilor de vinuri,> dansatorilor, muzicanțilorși cântăreților. Un adevărat teritoriu al> dragostei!> > Noiși astăzi pronunțăm cu răsuflarea tăiată cuvintele scrise cândva de> marele poet Alexandru Hașdeu:> > Eu cred că-a noastră dragoste pentru memorii scumpe> Va ridica, uni-vași al meu Cahul!> -- > victor ciobanu
Make every IM count. Download Windows Live Messenger and join the i'm Initiative now. It's free.
http://im.live.com/messenger/im/home/?source=TAGWL_June07