[Oberlist] RE: Info BIENALA DE LA VENETIA, continuare >>>

Vladimir BULAT vbulat la gmail.com
Mar Iul 3 14:02:36 CEST 2007

Unii evalueaza, critica, analizeaza - altii, au solutii: diviziunea muncii
se cheama! Nu stiai asta, amice?

Bienala de la Venezia ne-a aratat ca tot ce discutam noi aici se putea
dezbate la bucutarie, acasa, si e simptomatic pentru apatia in care se
scalda intregul sistem (atat cat e, dar eu cred ca el functioneaza!)...

A bientot!

http://ochiuldeveghe.over-blog.com