[Oberlist]

oberlist mailing list ober la emdash.org
Mar Iul 3 22:01:12 CEST 2007

stimati abonati la [Oberlist], va rog sa specificati care din mesajele
admise pe lista nu corespund intereselor voastre.
numai cu ajutorul vostru al tuturor vom reusi sa optimizam traficul de pe
lista.

multumesc anticipat

usv
--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
skype: us.vladimir