[Oberlist] IT* Bienala de la Venetia - imagini >>>

oberlist mailing list ober la emdash.org
Joi Oct 11 21:27:29 CEST 2007

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
skype: us.vladimir
http://www.oberliht.org.md
.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
portal informational pentru arta si cultura din Moldova
information gateway for arts and culture from Moldova

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: [incepem] Bienala de la Venetia
From:    "ionut cioana" <ionutcioana la yahoo.com>
Date:    Thu, October 11, 2007 18:18
To:      incepem la yahoogroups.com

Am facut un blog cu fotografiile mele de la bienala, pe care le puteti
vedea aici:

http://venetia-2007.blogspot.com/

Pozele sunt facute cu un aparat de turist, de multe ori imaginile nu sunt
focalizate, sau culorile sunt cu totul altele, insa eu cred ca dau o
imagine inteligibila asupra pavilioanelor si artistilor care mi-au placut.
Am si comentat cateva dintre lucrurile vazute, nu pot spune cu cata
abilitate.

Nu am vorbit prea mult despre pavilionul romanesc, dar tin sa spun ca tara
noastra s-a prezentat cel putin onorabil. Poate ca multi dintre vizitatori
au fost indepartati de faptul ca pavilionul romanesc era cam ascetic ca
atmosfera si mai ales de faptul ca lucrarile nu puteau fi intelese fara
parcugerea explicatiilor, dar asta nu poate fi decat problema lor.

Imi amintesc cu destul de multa acuratete si reactiile contrare. In timpul
dupa-amiezei, cand pavilionul era plin de vizitatori, se declansa o
reactie de grup in care indivizi izolati se stimulau unii pe altii intr-un
exercitiu de disponibilitate fata de lucrari. Atunci incepeau sa citeasca
pe indelete explicatiile si dupa un timp plecau de acolo cu satisfactia
reala ca au inteles despre ce era vorba.

M-a uimit un lucru pe care il aflasem de la cei dinaintea mea: cei mai
'buni' vizitatori erau batranii. Si asa a fost intr-adevar. Erau singurii
care isi dadeau destul timp sa inteleaga ceea ce era in jurul lor si sa
incerce sa vada daca avea o valoare sau nu, in plus raspundeau amabil si
erau mereu interesati de o discutie dificila si detaliata.

Am facut blogul asta in speranta ca va fi util pentru eventualii lui
vizitatori si de ce nu, cu gandul ca poate altcineva va face un lucru
similar pentru expozitii pe care multi altii dintre noi nu vor putea sa le
vada acolo unde au loc.
Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist