[Oberlist] invitatii - Lansarea Anului Tineretului in Moldova

viorica chelban viorica_chelban la yahoo.com
Dum Mar 2 11:46:55 CET 2008

Stimate Vladimir Us

Remarc, cu profunda dezamagire, ca aduceti acuzatii fara a sti macar cui si pentru ce. Eu sunt director executiv al Centrului Tinarului Jurnalist din Moldova (CTJM) si in nici intr-un caz nu al CNTM-ului (Consiliul National al Tinerilor din Moldova) care e o alta organizatie.
Pentru lansarea Anului Tineretului CTJM -Centrul Tinarului Jurnalist din Moldova a avut 10 invitatii pentru reteau nationala a presei tinerilor si nici intr-un caz nu a fost responsabil de repartizarea celor "1141 (UNA MIE UNA SUTA PATRUZECI SI UNU) " de invitatii.

Dupa cum ar fi trebuit sa remarcati din anuntul lansat de catre CTJM -Centrul Tinarului Jurnalist din Moldova, acolo se mentiona "invitatiile sunt limitate!" iar Constanta (care de altfel nici nu s-a prezentat din partea carei organizatii scrie) a trimis un mail prin care solicita invitatii la ora 12:51, cu o ora inainte de inceperea evenimentului, evident, cele 10 invitatii erau deja repartizte.

Reteau presei tinerilor coordonata de catre CTJM a avut 10 invitatii, pe care le-am oferit tinerilor jurnalisti intr-un mod deschis si democratic.

In speranta ca data viitoare cind veti dori sa faceti acuzatii va veti informa inainte pe cine si de ce acuzati, va urez o zi cit mai reusita!

Cu respect,
Viorica Chelban

Viorica Chelban
Executive Director
Young Journalist Center from Moldova

T/F:+373 691 60 944 / +373 22 92 30 81
E: viorica_chelban la yahoo.com, vioricachelban la gmail.com
W: www.ctj.md