[Oberlist] MD* Ion FISTICANU, Orase pe acoperisul meu - expozitie personala

Oberliht info la oberliht.org.md
Mie Apr 30 07:06:54 CEST 2008

Va invit la expozitia mea personala de pictura, grafica, grafica de
calculator si fotografie : Orase pe acoperisul meu.

Vernisaj: 1 mai, ora 15:00
Perioada: 28 aprilie - 18 mai
din Hol, UAP
Bd. Stefan cel Mare si Sfint 3, Chisinau

Organizator : Uniunea Artistilor Plastici din Republica Moldova

Va multumesc anticipat.
Ion Fisticanu, elev in clasa 4e, Liceul de Creativitate si Inventica
Prometeu-Prim

Contact
tel: 561460
email: angela.candu la gmail.com

--
Asociatia Tinerilor Plasticieni din Moldova "Oberliht"
Moldova Young Artists Association "Oberliht"