[Oberlist] 'dezabonare Oberlist'

oberlist mailing list ober la emdash.org
Sâm Mai 17 18:42:26 CEST 2008

Stimate Mihai Belosiuc,

cu siguranta voi dezabona adresa Dvstra dar inainte de a o face
permiteti-mi va rog sa va pun o intrebare..

Aflind ca sinteti angajatul Ministerului Culturii si Turismului al
Republcii Moldova (Directia arte si invatamint artistic) si pentru ca ati
distribuit acum citeva zile anuntul privind CONCURSUL PENTRU CEL MAI
REUSIT PROIECT CINEMATOGRAFIC AL UNUI FILM ARTISTIC DE LUNG METRAJ
(initiat de MCT), si pentru ca purtati o raspundere publica, si pentru ca
acum ati aflat despre o comunitate culturala din RM care poate fi usor
contactata prin internet (inclusiv prin Oberlist), va rog sa-mi raspundeti
pe ce cale Directia in care activati informeaza potentialii beneficiari ai
programelor voastre (in momentul in care pagina web a Ministerului
Culturii si Turismului nu este actualizata aproape deloc, iar directia
Dvstra nu este reprezentatat decit prin citeva telefoane de contact), si
doi, cum altfel am putea capata noi acces la informatii despre programele
realizate de MCT, implicit cele realizate de Directia arte si invatamint
artistic?

In asteptarea unui raspuns va multumesc anticipat.

Cu respect,

Vladimir Us.

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
http://www.oberliht.org.md