[Oberlist] MD* Propunere de proiect: Restaurarea si revalorificarea mostenirii studioului Moldova-Film (1955-20

Esanu Stefan esanustefan la yahoo.com
Lun Iun 23 11:07:04 CEST 2008

Intentsie salutabila de a face un pic de ordine la Moldova-Film, de a mai scutura praful shi de scos moliile din sac. Bunai ideea shi cu DVD-u s.a. dar mi se pare ne reala cifra. 200mii de eurash pentru asa un proiect, putsin. Din cite shtiu eu, dar la sigur shtiu, in tsarishoara noatra nu exista aparatura care poate scana sutele de chilometri de pelicula. cel mai aproape e la Bucureshti sau Istambul shi costa binishor, plus aparatura nu este un demontabila, tre de cumparat, dar sa mergi pina acolo cu pelicla cam ne real, shi asta e un aspect, dar cate mai sunt. Nu ash avea timp sa descriu. Dupa mine tre de revizuit cifra sau de facut o selectsie din ceea ce este, nu de restaurat tot de laolalta. Alt spect, foarte bine ca va fi privatizat studioul. Era shi timpul. Oricum nimic nu se face la Moldova-Film. Cele mai de succes studiouri din lume sunt de fapt afeceri. Studiolul nu va produce nimic pina acesta nu va atrage bani. Fiind un studiou de stat, nu
 inspira increderea nimanui. Nici un investitor nu ar dori sa bage bani in fundul statului, iar statul la rindul lui va avea bani pentru M-F  la pashtele cailor. Plus, proiectele "dubioase" nu vor mai trece cenzura statului sau tot felul de alte inventsii comuniste. Shi nici un fel de "Hai sa facem ceva cu M-F" nu va merge aici. Cu cit mai repede se va privatiza cu atit mai bine. s.a.m.d.
in fine SE poate de scris o poveste intreaga pe citeva pagini. Dar nu este cazul sa ne transformam iar in palavragii shi sa nu-i lasam pe oameni sa-shi caute de treaba.
Spor la treaba. Apreciez intentsia.

Parerea mea.

----- Original Message ----
From: US Vladimir <us_v la hotmail.com>
To: oberlist la idash.org
Sent: Sunday, June 22, 2008 1:40:08 AM
Subject: [Oberlist] MD* Propunere de proiect: Restaurarea si revalorificarea mostenirii studioului Moldova-Film (1955-20

 propunerea din anexa se poate descarca si de pe pagina "Resurse" la acest link:
http://www.oberliht.org.md/resurse/MoldovaFilmProiect_MWiersing_ro.pdf

invitam si alti doritori sa-si publice propunerile de proiect la rubrica "Resurse/PROPUNERI de PROIECTE". mai multe detalii aici: http://www.oberliht.org.md/resources.html

Vladimir Us
artist & curator
http://www.oberliht.org.md

> Date: Thu, 19 Jun 2008 21:09:44 +0200
> From: M.Wiersing la gmx.net
> Subject: Propunerea de proiect intr-un document tip pdf
> To: us_v la hotmail.com; gheorghe la oberliht.org.md

> [...]

Connect to the next generation of MSN Messenger  Get it now!

Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist