[Oberlist] MD* Project Synapses: timetable 08 - 25 septembrie 2008

gheorghe m3tas la oe.md
Lun Sep 8 11:25:58 CEST 2008

Dragi participanti,

dupa prima noastra intalnire vineri, 5 septembrie, va trimitem acum o lista cu atelierele, prezentarile si proiectele colaborative precum si incadradea acestora in structura proiectului "Synapsen".

Avand in vedere ca cererea pentru arhivarea obiectelor gasite in Circ este foarte mare, oferim aceasta si ca proiect si incepem cu vizitarea spatiilor superioare marti, 9 septembrie intre orele 10 si 17.

Propuneri din partea voastra pentru proiecte individuale pe care doriti sa le realizati in cadrul ramei pe care o punem la dispozitie, pot fi prezentate luni, 8 septembrie si miercuri, 10 septembrie intre orele 17 si 20.

Toate terminele le gasiti in planul atasat. Atelierele, prezentarile si rundele de discutii au fost planuite preponderent seara si la sfarsitul saptamanii, ca sa oferim si studentilor posibilitatea de a lua parte la proiect. Toate evenimentele vor avea loc in cladirea Circului din Chisinau (intrarea prin spate).

Ne bucuram de participarea voastra!

Matei si Marie-Susann, "Proiect: Synapsen"

Pentru intrebari va puteti adresa la urmatorii:
http://www.project-synapses.eu
synapsen.moldova la gmx.net

Matei Cioata (pentru romana)
tel: 069 119 995

Marie-Susann Zeise (pentru engleza)
tel: 069 085 573

Emil Gaitur (pentru rusa)
tel: 069 172 642

Dear participants,

After our first meeting on Friday the 5th of September, we now send you the overview of the presented workshops, lectures and collaborative projects including their timeframe within the “Project: Synapses”.
In consequence of the high interests in archiving the found objects in the circus building we propose the project “Archiving the Nostalgia”. We will start with the inspection of its upper rooms on Tuesday, the 9th of September at 10 am to 5 pm.

If you have any individual ideas you want to realize within this project-frame you have the possibility to present them to us on Monday, the 8th of September and Wednesday, the 10th of September each between 5 pm and 8 pm.

Further dates you can find on the timetable attached to this mail. The workshops, lectures and discussions will primarily take place in the evenings and weekends to give also students the chance to participate in the projects. All of the events will take place in the circus building of Chisinau (entrance through the service-entry on the back of the circus).
We are looking forward to your involvement!
Best wishes.
Matei and Marie-Susann, "Project: Synapses"

For further information about the project itself or any questions you can contact one of the persons listed below or look at our website.

Web: http://www.project-synapses.eu/
Mail: synapsen la gmx.net

Matei Cioata (speaking Romanian), tel.: (069) 119 995
Marie-Susann Zeise (speaking English), tel.: (069) 085 573
Emil Gaitur (speaking Russian), tel.: (069) 172 642
--
GMX Kostenlose Spiele: Einfach online spielen und Spa? haben mit Pastry Passion!