[Oberlist] MD* Proiectul Synapses Newsletter 17.09.08

Oberliht info la oberliht.org.md
Joi Sep 18 01:08:33 CEST 2008

--
Asociatia Tinerilor Plasticieni din Moldova "Oberliht"
skype: oberliht
tel: + (373) 69171010
email: info la oberliht.org.md

----------------------------- Mesaj original -----------------------------
Subiect: Newsletter17.09.08
De la:   synapsen la gmx.net
Data:    Joi, Septembrie 18, 2008 00:42
Către:   public%synapsen la gmx.net

Dragi participanti,

Am adaugat cateva lecturi si ateliere pentru urmatoarele zile in programul
nostru.
Urmatoarele randuri va vor informa asupra noii structuri a “Project:
Synapses”

SCHIMBA SI CREAZA
Tanja Szallies

Vineri 19 Septembrie, 13:00 - 18:00

Dialogul nostru creativ se desfasoara prin interactiunea dintre diferiti
artisti.
Un principiu simplu: un carton alb, o persoana incepe iar o alta continua
si isi integreaza lucrarea sa individuala

In acest fel se vor crea lucrari artistice intr-o schimbare continua.
Finalul este nedefinit, poate fi un desen, un colaj, un colaj 3d, un
aranjament sau o sculptura.

SCULPTURA MINIMALA
INTRODUCERE IN ARTA IN LEMN
Friederich Bielenstein

Sambata 20 si Duminica 21 Septembrie, 11:00 - 20:00

Faceti arta din mici cioturi de lemn. Vom cauta impreuna materialul
potrivit si vom lucra cu unelte speciale pentru a crea mici capodopere de
arta.

FIRE /FOC - INTRODUCERE IN ARTA ISPECTACOLULUI CU FOC
Jacob Kaller

Sambata 20 si Duminica 21 Septembrie, 11:00 - 20:00

Introducere in jonglare cu foc si spectacole artistice cu foc in scopul de
a crea o performanta pentru expozitie.

PERFORMANTA MUZICALA – EXPERIENTA PORTII DE AUR
Christopher Schön and Karo Wurlitzer

Luni, 22 Septembrie, 18 pm

Lectura de texte germane si rusesti cu acompaniament musical.
Versuri ca batai aprinse
Observatia unei lumi

Ne bucuram de participarea voastra!
Matei si Tina, "Proiect: Synapsen"

Pentru intrebari va puteti adresa la urmatorii:
Web: www.project-synapses.eu
Mail: synapsen la gmx.net
Matei Cioata (pentru romana)
tel: 069 119 995
Marie-Susann Zeise (pentru engleza)
tel: 069 085 573

--------- ------------- -------- --------- ---------- ----------
---------- --------- --------- ------- -------- -

Dear participants,

We added some lectures and workshops for the next days of our programm.
The following lines will give you a new actual overview and timeframe of
“Project: Synapses”.

CHANGE AND CREATE
Tanja Szallies

Friday 19th September, 13:00 - 19:00

In this workshop you need to accept, that the other participants bring you
out of your individual way. Your creations can be changed by the other
participants right from the start.
Our creative dialogue takes place in the artistic interaction between the
several artists.
A simple principle: a white cardboard, one person begins and another
person goes on and
integrate his individual work

You can use materials like colors, paintbrushs, glue, spraying cans,
plastic elements and you can bring also all materials you like.
In this way an artistic work is created by a constant change. The end is
undefined, it could be a big drawing, a collage, a 3D-collage, an
arrangement or a sculpture.

MINIMAL SCULPTURING
INTRODUCTION IN WOODEN ARTWORK
Friederich Bielenstein

Saturday 20th and Sunday 21st September, 11:00 - 20:00

Make wooden art from little pieces of wood. We will search for the right
material and we will work with special tools to create small masterpieces.

FIRE
INTRODUCTION INTO ARTISTIC FIRE SPECTACLES
Jacob Kaller

Saturday 20th and Sunday 21st, 11:00 - 20:00

Introductions into juggle with fire and artistic fire-spectacles with the
aim to create a performance for the exhibition

MUSICAL PERFORMANCE  - THE GOLDEN GATE EXPERIENCE
Christopher Schön and Karo Wurlitzer

Monday 22th September, 18.00 pm

Lecture of german and russian texts with musical background.
Lyrics like lid-beats
Observation of one world

We are looking forward to your involvement!
Best wishes.
Matei and Tina, "Project: Synapses"

For further information about the project itself or any questions you can
contact one of the persons listed below or look at our website.
Web: www.project-synapses.eu
Mail: synapsen la gmx.net
Matei Cioata (speaking Romanian), tel.: (069) 119 995
Marie-Susann Zeise (speaking English), tel.: (069) 085 573

http://www.gmx.net/de/go/multimessenger