[Oberlist] Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru

vitalie sprinceana vitalie.sprinceana la gmail.com
Lun Ian 26 21:49:51 CET 2009

eu zic sa punem si universului numele Grigore Vieru, si lui Dumnezeu,
si Diavolului...totul pe lumea asta sa fie Grigore Vieru, si noi sa ne
schimbam numele...