[Oberlist] Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru

Vladimir BULAT vbulat la gmail.com
Mar Ian 27 13:49:08 CET 2009

pana sa ne invrednicim noi, moldovenii, sa punem opera lui Grigore Vieru in
internet, sa mai "rasfoim" macar duminicile din opera celui care intre
1820-1824 a fost pe aceste meleaguri! Puskin cu operele alese in
internet<http://www.rvb.ru/pushkin/toc.htm>.
Lectura cat mai folositoare!

comentariile se impun apoi...

--
[...]

Un atașament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist