[Oberlist] MD* GUVERNUL A APROBAT MODUL DE FINANTARE A PROIECTELOR CULTURALE DESFASURATE DE ASOCIATIILE OBSTESTI

Anatolie Juraveli usindrom la gmail.com
Joi Ian 29 12:32:57 CET 2009

inainte de alegeri... dispare si gheata si paiata.
Oricum, personal nu am incredere in Guvern.
Tot finantarile vor ajunge la neamuri si prieteni (Lenuta Burghila pe primul
loc).