[Oberlist] FASHION PREY, Adrian Preda @ Atelier35 - joi, 7 mai, ora 19

raluca doroftei ralucadoroftei at gmail.com
Wed May 6 22:12:42 CEST 2009

Atelier35 va invita la

FASHION PREY (pictura)
Adrian Preda

 vernisaj: joi, 7 mai 2009, ora 19

O fascinatie primordiala pentru animale justifica dorinta mea de a ilustra
un numar de mamifere in relatie cu o arie de interes foarte prezenta in
postmodernitate - industria fashion…

… Prin invadarea universului zoomorf cu simboluri din zona fashion vreau sa
arat reversul situatiei in care brand-urile se inspira din frumusetea
formelor naturii (pentru a-si crea logo-uri, materiale, design)…

… Prin ritmicitatea pensulatiei si cromatica am vrut sa dau senzatia unor
obiecte sintetice, aproape ca de plastic, aparent goale pe dinauntru;
culorile sunt alese de asa maniera incat sa para acide si sa defineasca un
spatiu artificial; peisajul trebuie sa aduca aminte de o butaforie de muzeu
de istorie naturala, in care prim-planul este realizat in volum din diverse
materiale realizate de om, iar ce se apropie de linia de orizont este pictat
pe suprafata plata. Tot acest demers stilistic vine in paralel cu
preocuparile mele recente, in care imi impun sa fac o munca de "muzeograf"
inainte de cea de pictor, in care sa colectez date si imagini definitorii
pentru contemporaneitate…

 Adrian Preda

Mai multe detalii despre proiect: http://fashion-prey.blogspot.com/

Expozitia va fi deschisa in perioada 7-21 mai 2009.

Atelier35

contact at atelier35.eu

www.atelier35.eu

atelier35.blogspot.com

Str. Selari, nr 13, sector 3, Bucuresti

Atelier35 este un spatiu expozitional al Uniunii Artistilor Plastici din
Romania destinat tinerilor pana in 35 de ani. Atelier 35 promoveaza
cercetarea artistica experimentala, noile mijloace de expresie si
comunicarea intre medii.