[Oberlist] RO* cfA: finantarile nationale pentru cultura in 2010. Romania

US Vladimir us_v at hotmail.com
Fri Jan 29 04:29:11 CET 2010

se pare ca situatia din RO nu este cu mult mai buna de cea din MD unde nu exista in genere nici un sprijin structural pentru arta si cultura contemporana.
apropo, ce seaude cu rezolutia congresului oamenilor de cultura si legea privind crearea fondului culturii din RM, stie cineva?
a trecut deja o luna dar nu s-a dat nici un semn in acest sens.
Vladimir Us
artist & curator
http://www.oberliht.org.md