[Oberlist] competitie celeste prize

arosiodiana at libero.it arosiodiana at libero.it
Mon Apr 4 15:12:09 CEST 2011

"Celeste Prize" ste o competizie de arte interesanta, numai ca costeaza participarea (90 euro). Castigatorii au posibilitatea sa merg la NYC pentru o expozitie si in Europa pentru  un mes de residenta.  Linkul este tot pe limba inglesa: http://celesteprize.com/terms_2011Nu dau multi ajuti economici la artisti sa trimesc lucrul acolo sau pentru calatorie; cei castigatori mai buni inving  4000 de euro,  celalalti numai 220.. Oricum, avind o idee buna sa poate investi bani. Castigatorii vor a fi 50! Sunt multi! Si nu este limite de  virsta sau educazie, nimic... asta eu cred va agevola oameni care stiu deja despre arta si au experienta.