[Oberlist] MARTI ora 18.00_CLUB ad-hok: PAVILIONUL FANTOMA la Bienala de la Venetia

stefan rusu suhebator at gmail.com
Fri Apr 8 11:56:59 CEST 2011

salutare la toata lumea,

va aduc la cunostinta ca la sedinta de ieri sa discutat continutul scrisorii
oficiale ce urmeaza a fi adresata Guvernului si Ministerului Culturii, si un
pachetul de actiuni si evenimente publice, care vor fi organizate in
perioada urmatoare,

sedintele vor continua si va anunt ca urmatoarea sedinta va fi MARTI_ora
18.00,
va steptam in continuare sa va alarturati actiunilor de protest,

referitor la selectia proiectelor pentru PAVILIONUL FANTOMA din cadrul
parteneriatului si proiectului HEICO:
asa cum au fost depuse 5 propuneri de proiecte, va informez ca a fost
selectat proiectul *MISSING LINKS* de grupul *SOLD OUT (Adel Idris+Denis
Bartenev), *

in faza urmatoare proiectul va fi expediat pentru selectia finala de catre
partenerii proiectului HEICO, va voi tine la curent cu rezultatele finale,

Stefan Rusu

Director de Proiecte/Programe - [ksa:k] Centrul pentru Arta Contemporana,
Chisinau

str. Banulescu Bodoni 5, Ap-2,

codpostal 2012, Chisinau,

Republica  Moldova