[Oberlist] ATAC asupra APARTAMENT-ului / FLAT SPACE under ATTACK

Vladimir US vladimir at oberliht.org.md
Wed Apr 27 00:41:34 CEST 2011

astazi, 26 aprilie 2011, am fost anuntat de voluntari, care zilnic
petrec cite 4 ore la APARTAMENT DESCHIS deschizind-ul publicului, ca
au fost distruse roletele de la intrare.

oarecum mihnit am constatat faptul ca roletele de la usa APARTAMENT-
ului DESCHIS au fost blocate in urma unei lovituri aplicate de catre
un necunoscut, cel mai probabil cu piciorul. cind am ajuns la fata
locului am descoperit si niste tag-uri noi lasate pe fatada balconului.

apare intrebarea, daca acest lucru a fost facut intentionat (si atunci
cui ii poate dauna activitatea unei organizatii de cultura?), sau daca
societatea noastra degradeaza pe zi ce trece, astfel incit nu mai este
suficent sa-ti spargi sticla de bere de suprafata de beton a
APARTAMENT-ului (odata ce iti patrunde alcoolul in singe), dar ii mai
dai si cu piciorul - sa spargi si sticla usii de la intrare!

Vladimir.