[Oberlist] ATAC asupra APARTAMENT-ului / FLAT SPACE under ATTACK

stefan rusu suhebator at gmail.com
Wed Apr 27 13:08:33 CEST 2011

poate fi un simplu act de vandalism,
dar poate fi si o mana rauvoitoare, ar trebui sa implici autoritatile, ai
facut deja o declaratie la politie?

2011/4/27 Vladimir US <vladimir at oberliht.org.md>

> astazi, 26 aprilie 2011, am fost anuntat de voluntari, care zilnic petrec
> cite 4 ore la APARTAMENT DESCHIS deschizind-ul publicului, ca au fost
> distruse roletele de la intrare.
>
> oarecum mihnit am constatat faptul ca roletele de la usa APARTAMENT-ului
> DESCHIS au fost blocate in urma unei lovituri aplicate de catre un
> necunoscut, cel mai probabil cu piciorul. cind am ajuns la fata locului am
> descoperit si niste tag-uri noi lasate pe fatada balconului.
>
> apare intrebarea, daca acest lucru a fost facut intentionat (si atunci cui
> [...]

Stefan Rusu - artist/freelance curator

*Chisinau-Art, Research in the Public Sphere*

http://www.art.md/2010/sfera_publica_prezentare_en.html
*

* <http://www.knotland.net/index.php?id=13&tx_ttnews%5Btt_news%5D=483&cHash=903daf1680a47402cb27df41501fbcbe>