[Oberlist] ICR-ul finanteaza arta alternativa?

aliona balan alienka.balan at gmail.com
Wed Jul 13 12:40:18 CEST 2011

Oare ICR-ul nu are ca misiune promovarea valorilor romanesti sau cel putin
sustinerea acestora in special in MD?

Era de bun simt din partea organizatorilor festivalului sa fi scris in limba
romana (aka moldoveneasca) pe site detalii despre eveniment. Sau poate era
datoria ICR-ul sa insiste asupra acestui aspect (lb romana).

Aliona Balan