[Oberlist] ICR-ul finanteaza arta alternativa?

stefan rusu suhebator at gmail.com
Thu Jul 14 12:38:25 CEST 2011

se pare ca ICR-ul are un program si o misiune secreta pe care trebuie sa o
deducem printre randuri,
prin urmare nici vorba de transparenta,

pacat ca se o antena culturala se afiseaza din start cu o astfel de
strategie in Republica Moldova....

 Stefan Rusu

Director de Proiecte/Programe - [ksa:k] Centrul pentru Arta Contemporana,
Chisinau

str. Banulescu Bodoni 5, Ap-2,

codpostal 2009, Chisinau,

Republica  Moldova