[oberlist] secera si ciocanul in afara legii

US Vladimir us_v at hotmail.com
Fri Jul 13 03:31:04 CEST 2012

aceasta decizie a parlamentului din RM ma face sa cred un singur lucru, ca s-a dorit reducerea influentei PCRM, deci a fost o decizie politica cu scopul eliminarii unui oponent politic.acum, odata ce au fost condamnate secera si ciocanul, de fapt niste simboluri (simbolul in sine nu are el vreo vina pentru ca acesta poate fi interpretat si altfel), imi vine usor sa cred ca vor urma si lucrarile de arta, si ele la rindul lor avind conotatii simbolice, sau cum altfel?un lucru e clar, clasa muncitoare risca sa ramina si ea doar in amintirile noastre daca nu se vor intreprinde niste masuri concrete pentru sustinerea acestor oameni.vom trai si vom vedea,v.

-- artist&curator
http://oberliht.com. . . . . . . . . . .https://lists.idash.org/cgi-bin/mailman/listinfo/oberlistportal informational pentru arta si cultura din Moldovainformation gateway for arts and culture from Moldova